Emansipaatio.

Se on se suurin ja pahin kirosana minulle juuri nyt. Siinä vaiheessa ollaan menty pahasti metsään, jos emansipaatio on este eikä ediste.

Naisena minun kuuluu tukea sairaanhoitajien palkankorotusvaateita (ja ilmeisesti unohtaa ne oikeasti korkeakoulutetut naisvaltaiset ammatit) ja äänestää eduskuntavaaleissa aina naisehdokasta.

Ja luoja tietää mikä haloo syntyy, jos "alistun" seksiin silloinkin, kun ei ehkä niin paljoa huvittaisi ihan vain sen takia, että mies tykkää seksistä. Korotetaan panoksia - alistun seksiin sen jälkeen, kun olen laittanut miehelle ruokaa ja jopa tiskannut. Telaketjufeministipartio soitetaan paikalle, mukana on pari tiukkaa Dommea, jotka varmasti kyllä osaavat näyttää miehelle sen kaapin paikan, koska minä en siihen näemmä pysty. Minä saan luennon naisten oikeuksista (vai onkos niistä osa sittenkin etuoikeuksia??) ja mies konttaa luuttu kädessä pyyhkimässä jalkalistoja. Sitten on yhteiskuntajärjestys taas rikkumattomassa rauhantilassa. Meikata sentään saa, kunhan muistaa sanoa tekevänsä sen omaksi ilokseen eikä miestä miellyttääkseen. Sama pätee hameisiin ja korkokenkiin.

Emansipaatiota, suffragettisiskot!